Jouw weg naar duurzaam verpakken

Met het verpakkingspaspoort krijg je grip op je verpakkingen. Ben jij klaar voor de volgende stap?

Contact

Wat is jouw doel?

Status & Strategie
We missen een duidelijke strategie en willen grip op onze verpakkingsaanpak.

Communicatie & Imago
We willen onze aanpak rondom verpakkingen helder communiceren naar klanten en stakeholders en onderbouwen met feiten.

Rapportage & Compliance (CSRD)
We hebben verpakking informatie nodig voor duurzaamheids- rapportages.

Dit is het verpakkingspaspoort

Al jouw verpakkingsinformatie in één paspoort. Van materialen en duurzaamheid tot strategische keuzes en verbeterpunten.

✅ Inzicht in materialen en impact

✅ Quick-wins en verbeterkansen

✅ Een duidelijke strategie voor duurzame verpakkingen

✅ Alles gedocumenteerd voor interne afstemming en rapportage

Zo maakten zij het verschil. Ben jij de volgende?

Huuskes bespaart 6.500 kg verpakkingsafval

Met het verpakkingspaspoort kreeg Huuskes grip op verpakkingen en bespaarde jaarlijks 6.500 kg afval door een slimme aanpassing.

Lees de volledige case

Oliehoorn zet verpakkingen centraal in duurzaamheid

Als B Corp wil Oliehoorn exact weten waar het staat. Het verpakkingspaspoort helpt bij optimalisatie en innovatie.

Lees de volledige case

Met het verpakkingspaspoort analyseert Storteboom verpakkingen en stelt het gerichte duurzaamheidsdoelen op.

Storteboom zet stevige verpakkingsdoelen

Lees de volledige case

Wil je meer weten? Neem contact met ons op!

Wil je graag weten wat het verpakkingpaspoort voor jou kan betekenen? Vul je naam en e-mailadres in, dan nemen wij contact met je op!

Veelgestelde vragen

  • Voor bedrijven die grip willen op hun verpakkingsstrategie – van innovatiemanagers en duurzaamheidsmanagers tot directie en inkoop.

  • Gemiddeld enkele weken, afhankelijk van het aantal verpakkingen dat we analyseren. We begeleiden je stap voor stap.

  • Het verpakkingspaspoort structureert alle verpakkingsdata, zodat je eenvoudig kunt rapporteren, bijvoorbeeld voor CSRD.

  • Je betaalt per type verpakking – hoe meer verpakkingen, hoe hoger de prijs.